reklama

Pokazená krajina ... alebo ja?

Čast prvá, druhá aj tretia...nie je z minulosti...to všetko sa stalo TERAZ v priebehu niekoľkých dní

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Časť prvá: autobus...obyčajný červený premávajúci medzi lokalitami v okrese Pezinok...horúco v ňom...vsetky okná pootvárané...vodič púšťa klimatizáciu....do očí ma pichajú nápisy na oknách...neotvárajte okná, priestor je klimatizovaný....vstávam, upozorňujem vodiča na otvorené okná...NEVADÍ...to bola odpoveď

AVŠAK..nevstala som iba ja...mladá nakrátko ostrihaná dáma na prvom sedadle stojí pri vodičovi, štipká ho rozšafne do trička a smejúúú sa, zabávajú, vodič má hlavu viac otočenú k mladej dáme ako na cestu...autobus letí..vodič paťdesiatnik sa blahom rozplýva nad koketnou mladicou, čo stojí tak blízko, blízučko, takmer počas celej jazdy...až na Vinohrady..chvalabohu vystupujem

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

ale ved NEVADÍ.....ak sa stane nehoda...potom bude VADIŤ

NEVSTALA SOM...mnohí moji známi povedali....dobre si urobila,lebo.....vraj bol by ešte nervóznejší a ktovie, čo by ti povedal...mala by si pokazený deň...

Tak ako to vlastne je....kto tu bol pokazený? Systém, zodpovednosť, jednotlivec, občan, štát ?Alebo zase ja?

Dobrá správa: Od tohto zážitku sa budem menej báť lietania

Časť druhá: ordinácia zverolekára...som prvá,letela som tam s nafúknutým morským prasaťom a vierou, že všetko dobre skončí...príde pekný biely psík s obviazanou labkou, je čulý, milý, hladkám ho...

Vtom vykukne zverolekár...a pozýva nahlas dnu...ale NIE MŇA s ohrozeným morským prasaťom, nestihla som ani zaprotestovať, že som tu bola prvá..konečne biely psík odchádza....vchádzam, vyšetruje, chce robiť roetgen, ale prasa sa bráni...aj ja v kútiku duše, lebo je to drahé...dáva injekciu, tabletky..idem platiť...chcete aj BLOK,teda účet? pýta sa nervózne...suma 18 Eur

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Potichu pípnem...nie ..netreba

Áno v tomto prípade som bola pokazená asi ja...alebo nie? Nemajú títo ľudia náhodou povinnosť dávať blok z registračnej pokladne automaticky, bez blbých otázok?

Dobrá správa: aby nebolo všetko negatívne:prasa sa zachránilo.....

Časť tretia: najhoršia

bolesť v chrbtici..hľadám pomoc niekde nablízku, napadol ma fyzioterapeut v Modre, bola som tam už dvakrát na rehabilitácii, dvíham telefón, čo chcem..ja, že iba KONZULTÁCIU.. cvičila som, asi nesprávne...vraj či mám lístok, nemám, tak 10 Eur, teším sa, idem si po radu....

Vchádzam do ordinácie...rozvalený ujo doktor sedí v otáčacej stoličke a reč jeho tela nič dobré neveští...čo chcete...načo ste prišli..hovorím mu, už som tu bola..nájdite ma v počítači...neochotne otvoril počítač...opýtala som sa ho na moj boľavý chrbát a na možné príčiny...a chcela som sa opýtať ďalej na cvičenie..či nerobím nevhodné cviky...AVŠAK...žiadna šanca...JA UŽ SOM VÁM VŠETKO POVEDAL...choďte za súdnym znalcom, ja nemám čo povedať....reč tela sa ešte viac vyostrila do nebezpečnej polohy...celý čas ani na sekundu OČNÝ KONTAKT...tak hovorím...pán doktor, ale ja som sa prišla s Vami iba poradiť a Vy sa so mnou rozprávate a pozeráte sa niekam von oknom.....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nato vyletel zo stoličky a opustil ordináciu do náruče sestier vo vedľajšej miestnosti, tak som vyletela odtiaľ pre istotu aj ja....

Vie mi niekto vysvetliť, čo tomuto lekárovi vadilo...tak buď v živote nemal konzultáciu a bol takrečeno vyvedený z miery - bál sa, že ho idem kritizovať, hľadať nejaké chyby...alebo nepochopil, čo znamená pojem OČNY KONTAKT...alebo, preboha..to snáď NIE..myslel si, že po ničom inom netúžim iba do jeho očí sa zahľadieť.....

elementárna slušnosť diktuje, že keď sa s niekým rozprávam, mal by som sa na toho človeka aj pozerať.....alebo nie?...to už dnes neplatí? je úplne normálne, keď lekár počas vyšetrenia ani raz na vás neuprie zrak.....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dobrá správa: žiadna nie je

Tak myslím si, že niečo je pokazené v tejto krajine

Olga Valčáková

Olga Valčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Verím neistote, ako žriedlu všetkého nového a zaujímavého, čo nás v živote može stretnúť. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu